RUNDAN.


2009-10-05 @ 13:20:21
fick en undran om våra promenader av erika =) tänkte att jag skriver ett inlägg istället för en kommentar eftersom de blir en låång kommentar annars ;P
Oftast brukar vi välja bland 3 stycken olika rundor när vi är ute och går. Annastigen-orrnäs, öninge-orrnäs, annastigen-öninge.
Idag blev det annastigen-öningen. Brukar oftast mäta upp sträckorna vi gått..och det kan man göra här på karta över just där du bor.
såhär såg våran runda ut idag (vi stannade hos mor en liten stund, o sedan gick vi även till ica innan vi gick hem igen) Min stegräknare har jag valt att lämna hemma eftersom den inte är som den ska. Den stänger av sig lite då och då o då blir det nollat efter. Men enligt en annan hemsida där man kan räkna ut ungefär hur stora kliv man tar när man är ute och går (stegraknare.se) så brukar jag räkna ut ungefär hur många steg de blir. så då tar jag sträckan (10500m/ 0,69 m (så långa steg tar jag enligt dom)=15217 steg)

denna rundan är på ca 10,5 km

 

nää..nu luktar det bajj här..bäst o byta blöja på busen. hörs senare, då ska jag fortsätta svara på kommentarer.







Kommentarer
Postat av: Anonym

wow shit mer än en mil!! galet bra!! hur orkar du???????????????? o lyssnar du på musik medans eller vad gör du? kram



erika :P b

2009-10-05 @ 17:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback