jag har fått en awaaard =)


2011-12-20 @ 19:50:44
Jag fick en award av finaste Sofia

Hennes ord var:
Emelie- Emelie är en nyfunnen vän som jag har lärt känna lite smått. Det är hon som har gjort min design- hon är grym :)

När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:

1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

här kommer 5 bloggar jag vill ge awarden till ( hade gärna gett den till flera av er kära läsare såklart, hoppas jag ni vet!)

Ann-Sofie- Go och glad tjej som jag delade hytt med på mammabloggkryssningen.Så skoj vi hade det! Det är så roligt att följa hennes blogg och läsa om hennes sons utveckling, och om träning, matlagning etc. Snacka om inspiration =)


Sarina En tjej vars blogg jag följt ett bra tag nu. Hon är jättetrevlig, glad och rolig och tar så mkt fina bilder på sina barn ju =) Ser verkligen fram emot att få träffa henne i slutet av februari =)


Carolina-(skyddad blogg) En supergo och mysig tjej vars blogg jag följt ett par år nu. Önskar så mkt att jag hade bott närmre henne så vi hade kunnat träffats IRL för vi skulle nog ha mkt att prata om o skratta gott =) Så mysigt att följa hennes underbart söta lilla dotters utveckling.

Fnulan-Man kan ju bara inte låta bli att ge ett award till Malin oxå. Hur underbar männska är inte hon på en skala? Hon bjuder alltid på sig själv- och ger sina läsare ett gott skratt. Vet inte hur många gånger jag suttit framför datorn och skrattat så jag gråtit när jag läst hennes inlägg! You go girl =)

Melissa- En ganska nyfunnen bloggvän
som skriver massa fina inlägg om sina pojkar, shopping och mkt mer =) Vi två kommer dela hotellrum och  ha såå roligt när Bloggminglet i Göteborg är sen i slutet av februari- det vet jag =)









Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Nämen gud vilken fin award! =D Tack!



Du får helt fria händer såklart men jag gillar rosa! =P



Kramis!

2011-12-20 @ 19:57:49
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Så skoj! :) Tack så mkt för de fina orden... Ser fram emot att få träffa dig med! :)



kram kram

2011-12-20 @ 20:51:47
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Fnulan

Men tack snälla söta!!!!! Vilka fina ord!!!!!

PUSS

2011-12-20 @ 22:41:00
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback