Emelie goes GI


2011-09-15 @ 21:31:52
En del av er kanske märkt att det dykt upp en ny kategori i bloggen- Emelie goes GI

Jag skrev ju även att jag letat recept för de kommande veckorna. Så som kategorin lyder så ska jag nu testa GI metoden för att se om det är rätt för mig. Har man inte testat så vet man ju inte!

På måndag drar jag igång med GI -fas 1 denna fasen pågår normalt ca 2-3 veckor, och då ska man äta så lite kolhydrater som möjligt. Max 20 kolhydrater per dag!

Tycker jag att det flyter på bra så kommer jag nog säkerligen att testa nån/ ett par veckor till iaf! känner mig taggad inför detta nu! Ska bli spännande.

imorgon ska här skrivas matlistor för två veckor framöver så man på ett ungefär vet vad man ska äta varje dag!

Det kommer dessutom bli minst en promenad om dagen och träning på crosstrainern minst 3 dagar i veckan. Sen lite magstyrka på det såklart ;)

Wish me luck- kom gärna med recepttips om du har några ;)






Kommentarer
Postat av: Nina

ja den där puréburken va inte dum alls. kommer att användas flitigt! =)

2011-09-15 @ 22:12:30
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

lägg gärna upp vad du äter å om du hittar någe bra recept.. skulle vilja köra lite så på kvällarna iaf. få bort magen på mig :P

2011-09-15 @ 22:14:11
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback