PT online dag 21


2012-01-29 @ 19:23:31
Oj oj oj..här rusar det verkligen iväg. IDag har vi varit inne på dag 21 ju! Imorgon är det 3 veckor sedan jag startade. (räknar måndagen som jag påbörjade som dag ett)

Idag har det funkat bra- som för det mesta. Fast det blev lite rubbat idag med tanke på att vi skulle på dop vid 14 och så visste vi att det skulle bli smörgåstårta och annat där sen. 
Blev gröt till frukost (sen frukost då jag fick sovmorgon!), sedan blev det lite kesella med müsli till mellanmål, sedan åkte vi på dop och där bjöds det på en ostsmörgås.
När vi kom hem igen så satte jag igång att träna, blev 20 minuter på crosstrainern, 30 minuter cardio/styrka ben och armar. Vart ett svettigt och härligt pass. Efter det blev det käk. Blev kycklingspett med pasta och röra på en klick creme fraiche, stekt svamp, paprika, rödlök och sen sallad till det.

http://cdn.vogue.com.au/media/article-steps/1/4/3/0/14327-1_asl.jpg

denna styrkeövning kör jag bland annat- fast med handen på ryggen av en stol istället för på en boll.






Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

Fasen så duktig du är!!! Gaaah grymt avis!

2012-01-29 @ 19:55:37
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback