Går alldeles för fort


2012-05-28 @ 08:11:48
Det går alldeles för fort det här- hur ska man hinna med detta tempo? Nu är det ju måndag igen..är inget annat än måndagar tycker jag ;) fast det bästa med måndagen är ju ändå att man vet att det är en ny vecka med nya möjligheter- och att det snart blir fredag igen!

Nu väntar jobb och dagis för oss som vanligt igen.. skönt tycker Elliott som bara tjatat o undrat när vi ska åka till dagis denna morgon. Idag verkar det som att det är sista dagen att njuta av solens riktigt varma strålar för denna gången, får väl se om det hinns med nåt sånt sedan när man är hemma vid fyra.

När du ändå är inne här så tycker jag allt att du ska vara med i denna roliga utmaningen. Vem vill inte bli länkad?


Nähä, tänkte mest önska er alla en fin dag! ska försöka svara på lite kommentarer ikväll. Har ju inte suttit vid datorn på flera dagar. Är så drygt att kommentera med iphonen som ni vet ;)

ha en fin dag allihopa






Kommentarer
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

God morgon finaste <3



Ärligt talat så vet jag inte varifrån inbjudan kom?? Jag vann min men fick även en sen från Furuvik??

Det verkar som om ingen riktigt vet varför just de blev inbjudna.... och ja.. jag har ingen aning :)

Det var ju samma sak med de som blev inbjudna till Tom Tits....

Vet inte hur och varför där heller om jag förstått det rätt??



Kram

2012-05-28 @ 08:26:08
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Fru Eriksson

Jaaa,visst går det fort..........

Önskar goa dig en underbar dag/Kram Kram

2012-05-28 @ 09:06:03
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback