Bild utmaning a la emlisch


2012-05-24 @ 22:06:45
Nu när förra utmaningen äntligen är färdigställd och allt så tänkte jag anordna en ny.

Denna gång tänkte jag vi skulle ta en liten bildutmaning kanske?

Denna utmaning går ut på att man letar fram bilder eller tar bilder på 3 olika saker. Sedan lägger man upp bilderna i ett inlägg där man först lägger in texten nedan samt länkar hit till detta inlägg följt av sina egna bilder. Sedan kommenterar man med en länk till sitt utmaningsinlägg. Kommer länka till alla som antar utmaningen längre ner i detta inlägg. Och när utmaningen är klar kommer jag skriva ett inlägg med länkar till alla som deltagit så man kan gå in och läsa allas.

Leta nu fram bilder på nätet eller ta bilder på följande..

Bild 1-
en bild på hur ditt mjölkpaket ser ut. (kan bli lite extra intressant eftersom en del kör med skånemejerier, en del med Arla, en del med östgöta mjölk, en del klöver mjölk osv)

Bild 2- Ditt senaste favoritinköp

Bild 3- En av de bästa sakerna du vet med sommaren


här kommer mina bilder =)
image description
bild 1- är man östgöte så är man ;)

image description
bild 2- mina älskade röda converse som jag äntligen såg till att bli mina förra veckan ♥


bild 3- bara läängtar efter att återigen få känna sötman av en riktigt god Svensk jordgubbe och inte vattensmaken av en belgisk.


utmaningen pågår i två veckor och avslutas 7:e juni- ska vi ta och se hur många vi kan bli nu då?


länklista deltagande:









Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Hej! :)



Du har en utmaning i min blogg! :)

http://www.sojkasframtid.se/topp-5-innan-jag-dor-utmaning/



Kram!

2012-05-24 @ 22:14:29
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag ska absolut vara med :) Fotar imorgon, måste köpa mjölk först ;)



Kramar

2012-05-24 @ 22:20:29
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Solan

Låter spännande.

2012-05-26 @ 17:31:31
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback