So much to do- so little time to do ot in.


2013-02-18 @ 20:48:02

Det är så svårt att få tiden att räcka till just nu. Tiden går till jobb, städande och plockande hemma, planering och inläggning av dagens kost i kostdagboken, sedan matlagning. Usch..hatar detta måste med att stå vid spisen och laga mat varje dag. Hur ska detta gå sen nästa vecka när träningen ska komma in oxå? När ska jag hinna träna?

Nä, fy på mitt gnäll! Skärpning! Allt handlar ju trots allt om planering. Har i varje fall fixat lunch till imorn och nästan i övermorgon, sedan får maten jag gör imorn kväll ätas både imorn och i övermorgon kväll. Skörbjugg? So what. Det är svårt att få ihop det om man konstant ska stå och laga mat ;)

Träna får man göra direkt efter jobb- eller när barnen sover om kvällarna.

Hur gör du för att få ihop vardagspusslet?







Kommentarer
Postat av: johanna med tyra och otto

Jag förstår hur du känner men det är som dig planering, det ät alltid knepigt nu i början men du kommer snart in i rutinerna. Jag tränar ofta efter barnen lagt sig, kanske inte världens längsta pass men korta intensiva pass. Heja Emelie!

2013-02-19 @ 06:59:14
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag gör alltid matlåda av middagen ja lagar. Och när ja gör kvällsmat sen så gör ja samtidigt mellannålen till morgondagen samt frukosten. Den här veckan jar vi ätit keso o frukt eller smörgås i bilen till jobbet. O sen mellanmål vid tio. O på väg hem från jobbet tar ja proteindrink för set är smidigast.

2013-02-22 @ 08:06:22
Postat av: Emma

Här äts alltid (typ) gårdagens middag till lunch. Tränar jag inte så äter jag bara inte kolhydraterna utan ser oftast till vi har broccoli till maten, annars tar jag lite tomater eller vad kylskåpet ha att bjuda på, stekt vitkål är också smidigt om man haft det till kvällen innan :) Men visst är det mkt planering. Jag brukar planera på helgen nästan hela veckan som kommer middagar. Nu har jag också börjat skriva upp vad jag ska äta som mellanmål så man inte står velar för länge och så blir det inget bra. Planering A och O ;)

2013-02-25 @ 13:13:55
URL: http://emmakjellstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback