Har gjort det många gånger och nu igen...


2013-01-13 @ 19:28:17

Ja, nu startar vi väl om på ny kula igen från och med imorgon. Imorgon tar vi tag i det där nyttiga/hälsosamma livet igen som jag såå strävar efter att ha igen. Nyttigare mat och motion. Det blir mitt nya luv det. Denna gången ska jag klara det! Har flera presentkort hos olika klädesbutiker som jag fick när jag fyllde/i julklapp. Dessa tänker jag spara och inte köpa något nytt förrän jag hamnat i mål.

I mitt fall innebär detta att gå ner ca 8 kg eller att förlora 10-12 cm i midjemått. Ja för man ska inte alltid haka upp sig på vågen heller när man tränar... Fett har större volym än muskler (men muskler väger inte mer än fett) så tränar man så får man mer muskler och mindre fett och med andra ord minskar måtten ;) men kanske inte alltid vikten.

från och med imorn kör vi på. Väger och mäter imorgon bitti ;)
TAGGAD till tusen!







Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

ehm skrev ja vem jennie va?
asså minnet...
grafiskformgivare.blogg.se
vet du?

2013-01-15 @ 14:09:26
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback