Imorn får ni allt se upp!


2013-03-08 @ 20:58:46

Imorn får ni allt ta och se upp i storstan kära läsare- för rätt vad det är så kan ni stöta på en vilsen Ödeshögsbo. För imorn ska vi göra Stockholm...shopping like hell!

Tänk att jag kan nog räkna tillfällena jag gått på Stockholms gator och shoppat på en hand. Det händer typ aldrig ju! Och ska bara shoppa till mig själv är tanken (något till barnen åker säkert ner i kassarna med).

Sitter i myskläder och försöker kolla på ännu en skitfilm som sambon hyrt. Blivit många sådana på sistone. Ändå tipsade jag honom om ett säkert kort- the lucky one och ändå kommer han hem med en kass actionrulle. Men han är ju bra på mkt annat istället min sambo ;) nästa gång hyr nog jag film.

Ska ta och sova om en stund tror jag- är ju helt sleten som synes! hoppas du mår bra








Kommentarer
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Ja det är helt otroligt att han snart kommer! :) Känns lite lagom overkligt ändå men nu vill jag ha det överstökat! :)
Kramis!

2013-03-09 @ 08:55:51
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback