gipsavgjutning mage


2008-11-09 @ 13:07:13
miian tipsade mig om att göra en gipsavgjutning av min mage. Ett fint minne från tiden då bebisen låg i magen ju. Fint o sätta upp på väggen i barnrummet. Så ska nog ta o göra de faktiskt. Hennes såg jättefint ut så =)

Hon hade haft gladpack under o köpt gips på apotekets djuravdelning. Har även surfat runt lite o hittat på några internetbutiker faktiskt =)

funderar på att beställa från http://www.iob-butiken.se/shop/?artnr=549204

Tack miian för tipset, du har många bra ideer du :D

 - Gipsavgjutning Gravidmage






Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Ohh det vill jag med göra..Bruksanvisning på bloggen sen kanske??

2008-11-09 @ 13:49:01
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Miian

Försökte hitta en bild på när den är uppsatt och tänd,men hittar ingen nu.

Du kan snoka igenom bloggen när du har tid.

Klart ni ska göra en sån!

Tänk på om du köper ett färdigt kit,se till så det innehåller massor med gips,går åt mer än man tror.

Apotekets gips är på rullar som man bara blötlägger och lägger på magen.

Klart jag tipsar,om allt jag kan ;)

Var ju bara 1 år sen jag var i samma sits =)

Huua va tiden går fort :P

2008-11-09 @ 15:39:41
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så här mot jul passar det ju perfekt att få gratis presentkort, Om du blir medlem på Supergratis via denna länk så kan du samla ihop poäng ( till exempel så kan du klicka dig in på olika hemsidor och så får du poäng). Dessa poäng kan du sedan kan växla in mot presentkort i en massa olika butiker, lotter,biobiljetter,en ipod shuffle och mycket mer helt gratis: Glöm inte att aktivera kontot via din mail!

http://www.SuperGratis.se/?r=50207



På gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker, biobiljetter eller varför inte växla in en trisslott. Bara genom att enkelt samla poäng som du sedan växlar in så kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka här för att bli medlem, och du glöm inte att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Hoppas du får en bra söndag:)

2008-11-09 @ 17:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback