Kväll igen


2008-11-30 @ 21:07:27
oj då, va fort tiden går. Då va de söndagskväll igen. Skönt att de blir vardag snart igen tycker jag faktiskt. Idag va vi ju o firade a's svägerska som fyll trettio. Fick tacopaj o gräddtåra; det var mums! SEdan när vi kom hem så va ja såå himla slö. Visste inte vart ja skulle ta vägen. Så gick o bäddade upp i sängen o la mig där o kollade på tv o mitt i allt ringde svärfar o undrade om vi inte ville komma på fika vid fem. Kunde inte somna, men fick vila mig i alla fall inte lätt o koppla av när man vet att man har en tid o passa. Är fortfarande jätteslö..inte känt mig såhär trött på länge faktiskt. Sovit så himlans dåligt inatt me så e väl därför.

Har iaf tagit en låång bloggpaus idag, inte känt för o skriva nåt helt enkelt. Inte orkat! ska glo lite på wallanderfilmen på fyran nu tänkte jag. 

imorn kan de komma lite bilder på magen om jag känner mig på hugget..men de tror ja =)


Min bebbe som bökar runt därinne trots utrymmesbristen; kan du inte komma ut??? Mamma vill träffa dig nu, orkar inte vänta ju!

just de, har lite inlägg o läsa o lite kommentarer o svara på sen blir de tack o häj till datorn för idag.

godnattkramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback