snabbinlägg


2008-11-21 @ 13:09:52

sitter här o har en liten brejk från min städning. Har dammtorkat varenda list o dörrkarm i hela huset nu, flyttat undan på alla byråar, hurtsar med mera för o kunna dammsuga o damma bakom. Torkat av gardinstänger..jaa, you name it. E halvvägs med dammsugningen just nu, ska ta tag i den igen om två minuter!

Vid 14.20 blir det besök hos tandhygienisten, inte så värst roligt faktiskt men de får väl gå. Undrar hur många hål jag har denna gången.?

Jag ska ta fram ljusstakarna sen me..orkar inte vänta längre. Nu när det ligger liite lite snö på backen så kan de va mysigt o ha ljusstakarna framme i fönstrena när det börjar mörkna på.

nää..usch..måste fortsätta nu.

Vad gör alla andra idag då?

kan ni fatta att det är 3 veckor /tjugo dagar kvar till BF  imorn? helt sjukt ju

kramar







Kommentarer
Postat av: vera

gud vad snålt!



här är allt bara bra. har varit och bowlat precis för att se om det vill sättas igång eller inte, men det verkar inte hända ett skit tyvärr.

allt bra själv?

2008-11-21 @ 13:20:20
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe gud va tiden går fort,, inte alls långt kvar... e du inget nervös? hihi.. i helgen blir det lugnt, film ikväll då en killkompis till älsk kommer.. sen imorgon umgås med killens syster o julia,, mysa med bebis.. eller hon e stor tjej nu =) 5 månader.. som din systers son vell?

2008-11-21 @ 13:58:05
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Galet 3 veckor bara!! ohhh!Jag älskar snö! Älskar känslan som infinner sig! Jag ska köpa nytt pyssel sen åker stakarna fram efter helgen..mysigt ska det bli..



hur gick det hos tandisen??

2008-11-21 @ 16:30:31
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback