Andranamn till bebisen


2008-10-22 @ 21:53:48
usch..ser på riskförlossningar nu.vilka öden folk råkar ut för då. Sorgligt men sant. Vi har lägne pratat om andranamn till bebisen. Om de blir en flicka har vi sagt maria, o om de blir en pojke så har a tyckt allt möjligt. Men ja har tyckt Per, eftersom min morfar hette det.

Idag fick jag reda på en sak som ja totalt hade glömt bort med. Den 13:e december för exakt tio år sedan så dog min morfar. Visste att han dog i december, men inte att de va just det datumet. Så för mig är det självklart att bebisen ska heta per i andranamn om de nu blir en pojke. Till minne av världens bästa morfar <3  därför vore de lite mysigt om bebben ville titta ut de datumet den e beräknad till o anlända med. För o hedra min morfar o för o göra mig o a jätteglada. Fast visst..egentligen spelar de ingen roll när H*N väljer o titta ut..bara allt är bra :)

JAja..du ska veta att jag tänker på dig i morfar. Har varit många tuffa o jobbiga år sedan din bortgång. År av saknad! hoppas du har det bra däruppe <3






Kommentarer
Postat av: johanna

va fint om det skulle bli så...

2008-10-23 @ 09:26:54
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback