Godmorgon!


2008-10-04 @ 08:56:59
uppe tidigt idag med. Vaknade vid halv sju, gick på toa o gick o lade mig igen i hopp om att kunna somna om. Men de gick bara inte. Så efter trekvarts vändande o vridande i sängen så gav jag upp o gick upp istället.  Tittade nyss ut..var riktigt hösigt o mörkt, men nu när jag tittar ut så skiner solen. Usch..vad löv de ligger överallt i trädgården då. men lär väl inte bli bättre. De pratade ju om blåst i helgen så.

Idag ska jag köra lite bil tror jag :) har inte kört den nya än så ska bli spännande. A ska iväg o spela match idag, de har samling ett. HAn sa att han skulle ha bilen o köra till matchen. Men sa att han kunde glömma de. Att bilen skulle vara hemma. Så de så! SEn ska de ha lite fest ikväll o fira att fotbollssäsongen ute e slut. Ska bli skönt o ha honom hemma lite nu så vi kan fixa med tvättstugan!
Ska faktiskt bli rätt skönt o va ensam ikväll. Hoppas de e nåt bra å ha på tv bara.

idag är de ju kanelbullens dag me. hoppas mamma har köpt lite kanelbullar till fikat sen vid elva.

Vad ska ni göra idag då?

kramis






Kommentarer
Postat av: johanna

ja men man kan inte alltid vara taggad..



kanelbulle, mums det ska jag nog köpa,..

2008-10-04 @ 09:43:46
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: carro

åå gott med kanalbullar,, vi tänkte baka lite idag.. om vi hinner =)

2008-10-04 @ 10:21:37
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback