proppmätt


2008-10-19 @ 19:21:11

känns som ja ska spricka, är såå mätt! Har ätit fläskfile gryta med champinjoner, kantareller o trattisar i. Och till efterrätt blev de lite chokladpudding. Gud så gott det är..bäst av allt är att de blev lite över som ja kan mumsa på imorn..haha!

Tvättmaskinen går för fulla muggar nu. Har snart avklarat tre maskiner med bebistvätt. Skönt o ha börjat kommer säkert bli typ femton totalt känns de som.  har hängt upp alla kläder i garderoben nu eftersom jag äntligen köpt galgar på ikea. På vänstra sidan hänger allt som ja tvättat och till högra sidan hänger altl ja inte tvättat än. Sedan e ju tanken att mkt ska hamna i byrån när vi satt upp den.

ÅÅ min lilla groda, vad mamma längtar efter dig. ska bli så mysigt o träffa dig o se om du e en prinsessgroda eller en prinsgroda.

Imorn blir det plock här hemma, ska till kidzshopen o kolla lite me tänkte jag. E sugen på att sy överdraget till babykorgen me. plus lakan av lite bomullstyg jag köpt, och påslakan av barntyg ja köpt.


Ååå..vill pyssla nu ju!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback