vilken bra start på dagen då.


2008-10-23 @ 09:03:05
Nee..fy. Den här morgonen startade inte bra. För de första är ja astrött. Sovit som ja vet inte vad inatt! Det har kissats, de har vridit o vänts o a har hållit på o lagt sig över på min sida flera gånger så jag fått puffa till honom. Hallå lixom man behöver ju ha sitt utrymme när man redan e två som ligger där. han höll dessutom på o slå på mig i ryggen i sömnen ett par gånger me o snarkade oxå. Haha.va ja klagar.

När ja kom upp förut va de verkligen iskallt. Så lade in lite vet..men ville de ta sig? nää! Men efter mkt om o men så gjorde det de. Sedan tänkte ja göra lite varm choklad idag igen..då fanns de knappt någon mjölk kvar. Ja som köpte tre liter igår! De räckte till knappt en halv mugg. Skoj värre!
Sedan tänkte ja se på grey's som vi spelade in igår eftersom ja kollade på annat igår.. ja,, då hade boxerjävlen inte spelat in de! Så fick inte bli nåt grey's idag heller =(

jaja.. that's my morning so far. De kan väl bara bli bättre`?

kramis






Kommentarer
Postat av: johanna

åh vissa dagar vill det inte sig alls!! jag tror faktiskt att grey går i repris i eftermiddag på 5.. kolla det!? kanske?



dagen blir säkert bättre nu...

2008-10-23 @ 09:25:57
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: johanna

hihi ja det är sant, har varit hemma i 2 månader nu så är inte så piffig längre haha

2008-10-23 @ 09:32:15
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Ha ha ha ha....åååhhh lilla gumman, stackars dej.. det e hemskt när allt bara går emot en.. inget vill som man själv vill... Häromdagen så bröt jag ihop för att jag upptäckte att katten hade fått mask.. blev såå himla ledsen.. jätte knasigt men det var ganska så skönt att gråta av sig oxå.. men dem där hormonerna är ju inte att leka med..ti hi..Man får gnälla o klaga.. speciellt när man e gravid för guuuuud vad det egentligen är mycket som händer i ens kropp o knopp... folk tror att man "bara" är gravid..men det e fan inte så "bara"...ti hi.. he he he..JAg har nästan helt slutat med att köpa hem mjölk för min gubbe tror nog att han är en kalv eller nåt.. he he he.. köper bara en liter i veckan o då e det så man ha i sitt té eller kaffe..ti hi.. sån buse e jag..;)Hoppas resten av dagen blir bättre för dig..;) Kram kram

2008-10-23 @ 09:48:15
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback