blir så irriterad!


2008-09-08 @ 15:23:38
kan vattenfall någonsin lova det de håller? fick ringa till dom IGEN o fråga vad de sysslar med. Förra veckan skulle fakturan komma. Men den har inte kommit än. Och var typ tre månader sedan vi fick förra faturan vilket innebär att vi säkerligen inte kommer få betala för en månad itaget som vi ändrade det till för evigheter sen!! Blir galen, ja det blir jag faktiskt. Och allt killen i telefonen sa var att det måste blivit något fel o jag ska prata med dom på avdelningen som har hand om fakturor. Vi vill inte ha en fettoräkning till. Blir för mkt o lägga på en gång var tredje månad. Vi vill kunna betala en jämn summa varje månad ju! Fatta de. Finns faktiskt annat man måste punga ut med lite då o då. Trögon säger jag bara. De kan gräva ner sig någonstans!

Såå..nu har ja avreagerat mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback