hemma o trött


2008-09-04 @ 18:42:08

Denna dagen har gått riktigt fort. Efter jobbet åkte vi iväg till Adelöv och gick på marknad jag mamma o två systrar till mig. VA mkt folk o vi hade ganska bra tur med vädret. Började inte regna förrän vi satte oss i bilen så. Blev lite marknadsnougat och några sura remmar. Annars köpte jag inge speciellt. VAr bara skötn o komma ut bland folk o få lite frisk luft.

hämtade mitt paket från la reodute förut; bodyn jaghade beställt hade jag fått i en storlek för liten, och tyckte att storlek 54 som ska kunna användas upp till en månad såg väldigt liten ut. Får nog ta o skicka tillbaks allt tror jag. Lika bra.

Är såå trött o seg nu. Man blir det av att ha varit igång sedan 5 i morse.

VAd har ni gjort idag?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback