dagen som varit


2009-04-26 @ 17:33:52
Haft en riktigt mysig dag idag. Var ute och gick me lillen i en timma i morse, var underbart soligt o fint då. MEn sedan dök de upp massa moln =/  Va hos mor o far o fikade en sväng vid elva o kikade på va de köpt igår. När vi kom hem så sken solen lite igen, så jag passade på att ta fram hackan o ta bort lite ogräs, men att plocka bort de hann jag aldrig för mitt i allt så kom A's bror med fru o elliotts kusin oskar hit på besök. De åkte härifrån vid ca halv 5. Har haft det jättetrevligt. Först dracks det lite kaffe o pratades, oskar åt mat. SEdan gick vi ut på en promenad o hälsade på barnens farmor som va hemma o hade rast. När vi kom hem så åt elliott och oskar lite, o sedan åkte de hem. Blev en heldag, men de blir väl så när man inte träffas så ofta,  =)

Nu e grillen på o köttet ska snart läggas på, blir lite marängsvisch till efterrätt idag. Jag e enormt sugen på de, så idag är vi onyttiga till tusen =P

nää..sonen vill ha sin mamma nu så ska ta o slita mig från datorn

kraam






Kommentarer
Postat av: Katja

Gott gott med både grillat och efterrätt, blev godissugen nu bara för det =)

2009-04-26 @ 22:54:48
URL: http://lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback