ett till svar på en kommentar o en kommentar till o lite annat


2009-04-29 @ 18:07:00
Anonym: Men du har skrivit VÄLDIGT mycket om hur du saknar när han var liten på sistone, så jag förstår att Maja reagerade.

till anonym:  men hallå??????? Tycker du verkligen att jag ska behöva skriva o upprepa samma sak igen eller? att jag saknar tiden när han var nyfödd betyder inte att jag älskar honom som han är nu!!! ALLA STADIER HAR SIN CHARM!!!!!

O SÅ Va de det där återigen; OM FOLK NU TYCKER ATT JAG TJATAR O ÄR SÅ OLÄMPLIG SOM FÖRÄLDER FÖR ATT JAG KAN TYCKA ATT HAN VAR LITEN O MYSIG NÄR HAN BARA VAR NÅGRA VECKOR GAMMAL , ÄVEN FAST HAN ÄNNU ÄR DET PÅ ETT ANNAT GULLIGT O SÖTT SÄTT....SÅ BEHÖVER JU JUST NI SOM TYCKER DET INTE LÄSA!!


VALET ÄR FRITT!!!!!!!!!!!!

nu orkar inte jag förklara mig en enda gång till, så bra humör har jag inte idag..man kan inte alltid ligga på topp!



anonym: jag skrev aldrig att du var olämplig som förälder, överdriv inte och sluta tyck synd om dig själv.

svar: näää, de skrev du aldrig, men man vet aldrig va du tycker o tror! o jag tycker verkligen inte synd om mig..jag e världens lyckligaste...har världens finaste gåva =) frågan e hur du mår ?? e nog du som tycker synd om dig själv för annars hade du aldrig ens kommenterat här från början! inge e som den svenska avundsjukan!

o tydligen måste du drabbats hårt av den svenska avundsjukan. för det är inte första gången du klagar på de ja skrivit här i bloggen. Verkar som att du gillar o ge dig på folk o mucka gräl. Fast förra gången stod det iaf
SOFIA. o i november kallade du dig sofie  då du klankade ner på mig då jag var höggravid och de va snö och halka ute o jag inte ville bege mig ut o hämta bilen på sambons jobb för ja va rädd för o halka!!!
haha..de stämmer, jag är inte dummare än att ja går in o kollar upp
ip-nummer o jämför me gamla påhopp kommentarer!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skrev aldrig att du var olämplig som förälder, överdriv inte och sluta tyck synd om dig själv.

2009-04-29 @ 18:39:13
Postat av: Mad

Ehh dem vet antagligen inte hur det är! Finns alltid besserwissrar i denna värld! ta inte åt dig!

Jag saknar också när Wincent va helt ny, samtidigt som jag avgudar och älskar honom nu..Men jag tror att man alltid kommer sakna när dem va riktigt små, sen när dem är tonåringar saknar man när dem va 5 åringar osv..Ens barn är alltid ens barn och vissa perioder saknar man även om man älskar sitt barn precis så som dem är just nu också..oavsett om dem är 5 eller 55..

2009-04-29 @ 18:56:30
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

men vad tröttsamt att nån håller på sådär :(

2009-04-29 @ 19:50:20
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Amanda

Man måste nog vara mamma för att förstå! Kram på dig!

2009-04-29 @ 20:16:23
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Anonym

men allvarligt, att du kollar upp IP-nummer visar väl snarare hur dum du är?! jag vet inte hur gammal du är, men jag tror att du är tillräckligt gammal för att inte ta åt dig av kommentarer som faktiskt inte är "elaka" som du beskriver dom. men visst, sitt du där med dina IP-nummer, jag vet dock inte vad du ska göra med dom.

2009-04-29 @ 20:51:42
Postat av: emelie o elliott

till anonym: jag ska inte göra ett piss med dom mer än att få ett gött självförtroende över att du verkar vara väldigt avundsjuk på de jag har eftersom du så många gånger varit inne här o skrivit nedklankande kommentarer..de du!! tack så jättemkt för att du ger mig ökat självförtroende. Det är ju faktiskt du som är barnslig som ens ger dig på folk som du gör!! TACK O TACK, o så tar vi o bryter här tycker jag. En gång i tiden skrev du att du inte fattade varför du ens läser min blogg, så då tycker jag att du ska göra som du skrev då; strunta i o läsa den!!

2009-04-29 @ 21:00:44
Postat av: Jenny

Jag kan inte än att skratta.. Skit i denna person som enbart är avis.. Så tröttsam.. Stå på dig.. Kramis

2009-04-29 @ 22:01:27
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Veronica - mamma till Denver

Usch vad tröttsamt! Att folk orkar hålla på? Jag tror precis som tidigare personer, man måste vara mamma själv för att förstå... Jag älskar min son mer än allt, men jag kan fortfarande sakna att ha en tvåveckorsbebis sovandes på min mage...

2009-04-29 @ 23:01:35
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback