Ganska vettig natt ändå.


2009-04-09 @ 09:16:50
Elliott har sovit bra inatt, men de beror nog på att han inte sov nåt igår på dagen knappt. Han vaknade runt trehugget o vägrade somna om så fick göra det man inte ska göra...lade honom bredvid mig i sängen. Han somnade nästan direkt o så sov han till halv sex; då vaknade han o va hungrig. så gick upp o fixade mat till honom. Efter de tänkte jag; "va fasen, vi testar o ser om han kan somna igen"  och hör o häpna; han somnade om bredvid sin mamma. Passade på att flytta över till a's säng när han väl somnat så jag fick sova gott..till kvart i nio :) det ni..så är ganska utvilad ändå trots avbruten sömn ett par gånger.

Idag händer inte så mkt. Vi skulle på öppet hus, men eftersom elliott sov så länge så hann vi inte med det. Ska gå till bynn en sväng sen dock o köpa de sista inför påskafton. Måste köpa prinskorv bland annat, lite nan2 o sådant skoj..

hör väl antagligen av mig lite senare sen..

för nu verkar lilleman va sugen på frukost..


kramis






Kommentarer
Postat av: *Carro o Elsa*

Glad påsk =)

2009-04-10 @ 09:42:25
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback