ETT SNABBT INLÄGG


2009-08-16 @ 12:33:49

Kom nyss hem efter en snabbhandling på ica, blev det nödvändigaste. Dagen började rätt bra, elliott sov gott hela natten..han vaknade inte ens när vi skulle gå hem från kräftskivan o la över honom från sängen till vagnen o vice versa. runt 6 vaknade han, men sedan somnade han om efter vällingen så idag sov han faktiskt till ca halv åtta =)
Då gick elliott och jag upp o A fick ligga kvar i sängen o vila sig. SEdan lämnade jag elliott hos honom i sängen efter nio o ställde mig på crosstrainern. Körde 40 minuter på den =) de fick bli dagens steg eftersom jag inte kan ha träningsskor på mig och måste gå i tofflor ute pga att hälen fått ajaj efter skavblåsa. Så inga promenadsteg blir det idag. Och fick stå barfota på crosstrainern. de gick bra de med =)

Nu ska vi strax iväg o äta lite lunch =), e så spänd inför morgondagen då vägningen ska ske. Ska bli roligt o se om allt slit i veckan gett något resultat faktiskt!

i eftermiddag blir de nog o göra iordning lite i elliotts rum o ÄNTLIGEN flytta in hans säng =)
vad gör ni idag?

pss.. nu e de ca 7 1/2 timma kvar tills tävlingen är avgjord ;)







Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vad du är flitig. Det är inte lätt att stå ut på den i 40 min. ;) Nu är jag ännu mer taggad inför kvällens träning.



Var också sån innan men jag har blivit mycket bättre på den fronten. Det räcker oftast med ett litet antal bitar och sen får jag nog. Men idag har jag sån jäkla ÅNGEST. Usch för gårdagens matintag. Åt riktigt oregelbundet för det första (inte bra alls) och för det andra så blev det både ostbågar och godis på kvällen till filmer. Usch.. Varför är man så jäkla dum?!

Nu är det skärpning för min del. Veckorna är ju precis som förra godisfria och jag måste jobba på att endast ha en godisdag på helgen. Vet att jag kan, men jag har så sjukt dålig karaktär. Suck. haha



Hade ni det trevligt på kräftskivan igår? :)

Kram

2009-08-16 @ 12:55:42
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: *Carro o Elsa*

hehe tack =)



byter lösen om du vill ha det maila mej!

2009-08-16 @ 16:24:53
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback