FEM SAKER BUSFRÖET HUNNIT MED DENNA MORGON.


2009-08-25 @ 08:05:40
haha..idag är lilleman verkligen på hugget när det gäller bus..vi har varit uppe sedan halv åtta o redan har detta hänt..
- han har dragit ut lådan i skänken i vardagsrummet o lyckats dra ut hadtagen på en kassen som han då och då pillar med
- så fort han vaknade i våran sägn så var han tvungen o ställa sig upp mot sänggaveln o riva lite på tapeterna o stoja lite.
- mitt ena örhänge var väldigt spännande..så spännande så lyckades dra ur det ur örat på mig.
-när jag satt här och åt förut o hade skålen i knät..vem lyckades stoppa i hela handen i när jag drömde mig bort en sekund tror ni?
- o sladden som är kopplad till datorn har visst aldrig varit så spännande som idag, för fy vad han drog i den..den åkte till och med ur en gång.

busmorgon som ni hör.. =)


veckans blogg v35 Amanda o Oscars blogg






Kommentarer
Postat av: CiliaH

Heja heja! Busfrö :D hoppas ni får en bra dag.



Kram

2009-08-25 @ 08:58:26
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; yesyes, jag och min sambo har till och med kommit överens om att tävla lite om vem som lyckas gå ner mest ;D



jo, precis den texten...=)



tack! jag var lite nervös inför publicerandet av intervjun, men jag har bara fått bra respons än så länge=)

2009-08-25 @ 09:11:44
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback