TÄVLA OM ATT BLI VECKANS BLOGG V36.


2009-08-23 @ 20:26:34

Nu drar det igång en ny tävling om veckans blogg..tänkte ha en tävling varje vecka nu sålänge intresset finns. HAr ju precis utsett veckans blogg för v 35, så nu blir tävlingen om att bli veckans blogg v 36.

såhär går det till: kommentera detta inlägget och skriv där vilken blogg du vill nominera. Man får nominera sin egen blogg.
kl 20.00 onsdag 26/8 så kommer 5 finalister av dessa utses. Detta kommer att bli de bloggar som blivit nominerade mest! är det så att de nominerade bloggarna  bara fått en nominering var så är det de fem första bloggarna som blivit nominerade som kommer till final.
Sedan kommer man att få rösta på finalisterna fram till söndag kväll 30/8  kl 20.00 då vinnaren kommer utses.
Den bloggen som vinner kommer att få en länk till sin blogg efter varje skrivet inlägg i denna blogg. dessutom kommer den få en länk till sin blogg i en av flikarna längre upp.


OBS: en nominering per person, och en nominering per ip-adress. flera kommentarer från samma ip adress kommer att räknas som en enda nominering.

låter det intressant? sätt igång o nominera vet ja =) de bloggarna som varit med och tävlat nu får givetvis vara med o tävla igen. (Har man dock vunnit tävlingen så får man vänta en vecka till innan man kan vara med o tävla igen.)

hoppas vi får en tävling denna veckan me nu då =)

man får väldigt gärna göra reklam för tävlingen i sin egna blogg om man vill.

lycka till!







Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Jag nominerar normalsaltad.blogg.se! Madeleine som är mamma till lilla farbror Melker!

2009-08-23 @ 21:02:18
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja men då kan jag slå till med att nominera mig själv då.. :)

2009-08-23 @ 23:29:54
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

nominerar min egen blogg då;) kanske några nya läsare hittar dit;)

2009-08-24 @ 17:26:54
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: ♥ Susanne

Jag nominerar mig själv :-)



♥ Susanne

2009-08-25 @ 09:39:36
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback