kalasbilder <3


2009-12-08 @ 12:07:19
tänkte ta o dela mig mig lite av bilderna som togs i helgen. VArt mest bilder på lilleman dock, trots att det var både jag o elliott som hade kalas o a stod bakom kameran så blev det inte ett enda kort på både elliott o mig tillsammans o inte ett enda på mig själv. (fast de sistnämnda kvittar ju iofs)


lördagen:

ett stoort paket (var en bobbycar i), systermoster elinor o Elliott, elliott var mest
intresserad
av kartongerna- inte det som var i.


lite av presenterna...

söndagen

elliott hoppar på sin ko som han fick dagen innna, elliott leker med sin mussepigg bok, elliott äter tårta


tårtan, elliott får äta tårta själv för första gången <3






Kommentarer
Postat av: Jenny

Så mycket fina presenter.. Ser att du fått en kanonfin ljuslykta, någon aning om vart den kommer ifrån? Hoppas allt är bra. Kram Jenny

2009-12-08 @ 17:22:28
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback