Hej alla vänner


2009-02-24 @ 10:44:50

alla som jag känner/ inte känner =)

Här e jag, Mamma Emelie..överenergisk o jobbig känns de som! Idag är en sådan dag då jag är riktigt pigg o utvilad o bara känner för o göra massor faktiskt. Har gått runt o tagit lite bilder nu på lite ändringar här hemma o tänkte snart lägga ut dom.

Som ni då märker så har min lillkille varit duktig inatt med. Han somnade vid ca 21.45 då han ätit klart, sedan vaknade han vid halv fyra o var hungrig. Efter matningen så gick vi o lade oss igen, sedan vaknade han vid sju o bökade runt massor. Gick o bytte blöja o lade han bredvid mig en stund för lite mys, då somnade vi båda o vaknade vid halv nio. Känner mig nästan lite bortskämd, för han e faktiskt världens snällaste. Han gnäller inte alls mkt, o sova de kan han göra me :)

Idag e de fettisdagen, o jag e faktiskt ruggigt sugen på en semla. Ska se till o köpa mig en idag, får gå en extra sväng i kväll sen.

Nu blir de nog snart en promenad faktiskt, behöve rlite luft  o de verkar vara soligt ute så, då passar vi självklart på.

hörs senare







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback