OOJ


2009-02-21 @ 20:06:18

blev en heldag på ikanohuset o city gross.  vi åkte vid halv elva, var hemma vid fem. träffade på en gammal klasskompis på ikea med o deras fina son på tre veckor, vincent hette han. han var så söt o såå liten, undrar om elliott verkligen va så liten?

sen åkte vi hissen ner tillsammans med ett par som gick på föräldrakursen i mjölby samtidigt som oss..trevligt trevligt.

JAg tyckte de var allmänt skönt o komma ut lite bland folk faktiskt. o shoppat som en tok har ja gjort. imorn blir de o fixa o dona med de man köpt. kanske blir några kort?

nu blir de melodifestivalen som precis börjat...jag är förväntansfull nu när de verkar va många kända artister ikväll.


hoppas ni har en trevlig kväll mina söta läsare

kramis







Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det blir melodifestivalen.. Men har ingen favvo denna gång måste jag erkänna.. Har du? Kram Jenny

2009-02-21 @ 21:08:46
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback