Våran dag


2009-02-16 @ 18:46:48
Idag har dagen bara sprungit iväg ( som vanligt) på morgonen när elliott hade ätit klart o allt så gick vi in o lade oss i sängen en sväng igen. Vaknade vid halv tio pigga o glada. Sedan åt jag frukost o han låg bredvid o pratade o hade sig. Sedan åkte bärselen fram o han fick hänga där medan jag plockade ur och i diskmaskinen, diskade ur hans flaskor, o bäddade sängen. Han tyckte det var riktigt roligt o glodde massor på allt som kom ur diskmakinen.

Sedan vid elva fick han mat igen, efter de klädde jag på honom lite o klädde på mig med o så gick vi ut en sväng. Gick o handlade o sen mötte vi elliotts mormor på vägen hemåt så då stannade vi till lite hemma hos henne o prata lite. Efter det blev det en långpromenad i de kalla friska vädret. Var massa barn som åkte skridskor vid rinken idag..såg riktigt roligt ut. Var så man längtade tillbax till man själv va liten! Sedan gick vi hemåt o jag åt lite korvstroganoff med ris, bloggade lite med medan elliott sov. för han sov som en stock. o de hade han gjort sedan vi började promenaden vid kvart i ett. Sedan vaknade han lagom till hans pappa kom hem vid tre o gallskrek. Då var han riktigt hungrig igen. Var bara o ställa in flaskan i micron ;)

Var hos mor o fikade en sväng förut me. Åt en semla faktiskt, fast en sådan där minisemla som finns o köpa. Unnade mig det! så efter fikat gav sig pappa A, jag och elliott ut i de friska kalla vädret igen och gick en familjepromenad. Var hur mysigt som helst!

O nu är de kväll o de händer inte alls mkt..lillemann ska äta igen när han väl vaknar o ja ska nog ta o göra lite kvällsmat till mig själv me..blir väl nåt knäckebröd eller nåt kan jag tänka mig.

Hur har eran dag varit?






Kommentarer
Postat av: Carro

å semla lätt väldans gott du =) hehe ok men ganske bra tider ändå! åå tack, ja magen e fin, men en bebis e finare ju ;)

2009-02-16 @ 19:03:05
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback