Då va de vardag igen.


2009-06-08 @ 10:58:11
Sitter här o kikar på elliott som ligger på golvet o busar för fullt. vi e nyss hemkomna från en långpromenad o lite handling. Gissa vad jag köpte idag? jordgubbar =)

Idag blir de lugnt, e inte så roligt väder ute, ser ut o bli regn när som. Så blir nog att busa massor på golvet. känner jag lilleman rätt så ska väl han ha sina krypövningar idag igen..haha!

ja, de va väl va ja hade o bjuda på just nu

intressant va?

nu ska jag nog äta en jordgubbe eller två =)






Kommentarer
Postat av: johanna

ja husvagn is the shit... ja det går verkligen fort som du själv vet, elliot växer osså så det knakar:)hah nyfiken i en strut:)

2009-06-08 @ 11:35:57
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: *Carro o Elsa*

ååååå jorgubbar e såååååå gott =) det lever ja på, på sommaren =)

helst med gammeldax vanlijgalss ;) mummms

2009-06-08 @ 14:43:51
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: vera

japp.

hon tyckte hon var en fin tjej och allt såg finfint ut!

8205gram väger hon nu! :D mammas lilla tjockis!

2009-06-08 @ 18:30:36
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: vera

shit. tror du att han har gått upp 1 kilo?

hahah. ja, då måste han ju verkligen ha ätit en massa :P

beatrice hade gått upp 400gram på en månad.

men det börjar ju avta vid denna åldern, eftersom de börjar röra lite på sig.

2009-06-08 @ 19:12:20
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Åh, tack så hemskt mycket, så glad jag blev (just för att det inte är jättelätt att gå ner just nu precis).

Jag betämde mig i augusti förra året för att det fick vara bra - såg semesterbilderna från det året och trodde jag skulle smälla av.

Jag har ju ätit enligt viktväktarna, dock inte slaviskt. Jag har inte gått dit på några möten och sen har jag satsat mycket på motionen - i början promenader men nu springer jag en hel del.

Det jag märkt är att jag måste ha den rätta viljan - annars funkar det inte. Just nu funkar det inte alls - antagligen för att man trots allt börjar närma sig målet :-D.

Tipsen jag kan ge är massor med motion, drick massor med atten och ät gott. Nu till sommaren kan man ju äta så mycket gott grillat med potatis till och sen jordgubbar på det.

Ett hett tips är godisförbud i början, i höstas åt jag i princip inget godis alls och det gick bra - började unna mig igen runt jul och nu är jag ofta sötsugen igen...men så är jag godisgris också..

Fråga gärna mer om du vill veta!!!

Kram kram

2009-06-08 @ 20:23:15
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback