sommar sommmar


2009-06-24 @ 11:18:45

Idag är det ytterligare en varm dag...SOMMAR med andra ord =) de gillar vi skarpt.

Idag har vi inte hunnit med så mkt elliotten o jag, vi har iaf gått fram till bynn och köpt några färgburksprover till huset..en lite ljusare nyans o en lite morkare nyans av grått..ska testmåla en gång i eftermiddag o sen en gång i morgon så får vi se vilken som blir bäst =)  Sedan va vi o köpte blomster till svärmor o på apoteket en sväng me.

A håller på å ta bort våran carport nu, han måste snart hoppa in i duschen för vi ska åka till skänninge o äta lunch me syrran...

i eftermiddag blir de kalas då svärmor fyller år idag...ja de va väl allt jag hade o berätta..intressant va?haha


ska försöka filma ellliott lite sedan när han kryper runt..för de gör han för jämnan nu..e hur många steg som helst =)


nää..nu ska jag säga till A att han måste hoppa in i duschen så vi inte kommer försent till elinors jobb.



hoppas alla har de fint.


kramis







Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

ja, det går verkligen alldeles för fort med vissa saker! Jag känner en som har en dotter som är född dagen före denver och hon rullar inte än, och hon kan sitta hur stadigt som helst. Så henne kan man sätta/lägga på ett ställe och så stannar hon där. Jag är lite avundsjuk ibland, men samtidigt är det ju kul att se dem utvecklas, de små liven ;)

min lilla knasboll ställde sig upp i vagnen idag! Det hade jag ingen aning om att han kunde :P

2009-06-24 @ 11:45:30
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Mad

Från blogg.se försvinner jag helt..

Hur är allt med er? Hur går det med lillemannen?

Är han en rackare på att krypa nu?

2009-06-25 @ 20:06:06
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Katja

Ja visst är det underbart med sol och värme njuter hoppas att ni haft en bra dag! Kram

2009-06-25 @ 23:27:13
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback