BVC avklarat


2009-03-04 @ 10:06:39
Dagens BVC tid är nu äntligen avklarad. Gick jättebra, elliott var lika tyst o snäll som alltid.

Han väger nu 5970 gram och är 62 cm lång, huvudomfånget var på 40,8 cm.

Han är så stor min lillkille.. framför allt låång =)

nästa vecka blir han tre månader, o idag är han 12 veckor..vart tar tiden vägen egentligen?

näst nästa vecka fick han tid för de där sablarns sprutorna med. den 18:e mars klockan 09.15. Antagligen ska jag åka till ullared den dagen så de blir nog så att Andreas får gå dit med elliott. DEt är iofs lika bra det, för ja vet hur larvig jag var när han var fem dagar gammal o skulle göra pku testet. Jag vågade inte titta. Tycker det är hemskt när de ska sticka in nålar i så små barn. bara ryser i mig när jag tänker på det.






Kommentarer
Postat av: Carro

heeej =) ja allt e super, hon e en pärla,, eftersom hon går upp i vikt behöver vi ej väcka henne. d måste varit jobbigt.. nu kommer hennes gammalfarmor på besök =) massa paket hoppas ja på.. haha kram kram

2009-03-04 @ 10:27:52
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback