Why god why?


2009-03-11 @ 12:06:40
Jaa..de kan man verkligen fråga sig. Nu när de är massa dop o grejer så går det åt massa pengar. O vad händer mitt i allt detta kaoset? jodå, Ugnen går sönder. Hur kul är de??

Skulle göra iordning lite kyckling till salladen o när jag satte på ugnen så lyste inga lampor o ingen fläkt gick igång. Varför? varför ska de hända nu för?? Det kostar pengar, pengar vi inte har. Spisplattorna fungerar iaf. Vilket är något litet plus, för då går de ju iaf o laga mat. O koka elliotts vatten. Det är verkligen bra. Men ugnen..det är inte så roligt de heller. Menar..när spisen är ett år och kanske tre månader o slutar o fungera..då kan man börja undra!!

Som tur är så tecknade vi 5 års försäkring på spisen. så hoppas försäkringen täcker det hela..Annars bryter jag ihop..Usch..va ingen rolig dag det här!

Men vi ska ju ändå åka till linköping sen så då stannar vi på expert stormarknad där vi köpte spisen o anmäler det. Hoppas de går bra =D

allt e bara skit o pannkaka just nu känner jag. men som tur e så har jag våran lilla solstråle som gör allt så mkt lättare..de räcker med o titta på honom så slipper man o tänka på alla bekymmer direkt =D






Kommentarer
Postat av: Katja

Usch vad surt att ugnen lagt av. Men det bör ju gå på försäkringen, tur att ni täcknade en sån!!!

2009-03-11 @ 16:25:00
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: Anne-Lie

Nä,vad tråkigt=(...kram

2009-03-12 @ 06:02:15
URL: http://nomismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback