BVC.


2009-11-11 @ 10:12:17
HAHA..hade ju nästan helt glömt bort att vi skulle på BVC besök idag vid halv tolv. Tur att lappen satt på kylskåpet så jag såg det förut!  Lite vägning o mätning kommer det bara o bli å så ska jag prata lite influensa med henne med tror jag!
Har precis försökt o lägga killen en stund, men han vart sprallig så fort man lade honom i sängen o nappen den har han slängt på golvet tusen gånger den här lilla stunden =/ han kanske är en sån person som kommer sova mkt när han blir tonåring istället?
Är väl bara o ta upp honom snart igen antar jag, men en liten stund till kan han allt ligga!






Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

"för helgen därpå fyller a o då blir det födelsedagskalas två dagar i streck hemma hos oss"

Fyller a o?

Fyller du år?

Eller fyller A och då..?

Hihi

2009-11-11 @ 10:28:03
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback