HGKakjhäjahäyjäaj%&/(E&%TR(E/UYT


2009-09-28 @ 08:59:38
Fick nyss se att grannarnas katt var i våran trädgård o kikade runt, så jag ställde mig i fönstret med elliott så han fick titta lite på kissen..stod där o sa ser du den söta snälla kissen där ute.?
Vad tror ni aset gör??? sätter sig ner o bajsar mitt i våran gräsmatta!!

så jädrans arg jag blir! HAr sett massa kattbajs i gräsmattan förut, men aldrig trott att det är deras katt som är boven i dramat..men nu vet vi väl det då! Nu tycker jag absolut inte om den katten mer!!!!!!!!! Kul när ens son som precis lärt sig att gå ska ut i gräsmattan o landar på massa kattbajs!

äckligt är vad det är!!

så nu har jag fått skriva av mig lite!






Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Du får skrämma katten så den slutar gå på er tomt. Man kan ju tyvärr inte få dom att sluta bajsa :(



Kram

2009-09-28 @ 09:37:21
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Ja du får nog försöka skrämma katten. Något annat går nog inte att göra. Spruta vatten brukar funka bra om man är i närheten. Eller rusa ut och skrika och stampa :) Helst när inga grannar ser och hör ;)

Vår Sara bajsar inte på gräsmattan. Hon går under huset och gräver ;)

2009-09-28 @ 11:59:22
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Anonym

näää fan va otur haha förlåt men litek omiskt oxå ;)



ja spindeln va asäcklig!! okej men tack för febertips! då har jag bättre koll ;)



erika

2009-09-28 @ 13:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback