TRÖTT.


2009-09-09 @ 19:24:18
JA, trots att jag åt kladdkaka förut o sa att jag får träna extra länge på crosstrainern ikväll så har jag valt att låta bli. HAr fotfarande ont i skallen o känner att de nog är bäst o vila om man inte mår riktigt bra. Lilleman sover sedan 45 minuter tillbaka, jag sitter o surfar o småglor lite på tvn nu. Ska strax ta o duscha o lägga mig i sängen..för vid 8 är de säsongspremiär av true blood på canal plus. De får man bara inte missa ju =)

imorn blir de morgonpromenad. hoppas dock på att elliott somnar om efter vällingen så vi kan gå lite senare, men vaknar han vid 6 som vanligt o e piigg o inte vill somna om så får vi väl gå upp så vi kan ta promenaden då.

Usch..borde egentligen plocka ur de rena i diskmaskinen o plocka in de smutsiga. MEn elliott sover ju, o vill inte väcka honom.han vaknar lätt av såna saker som han gillar o hänga vid om dagarna. ( hans rum ligger precis intill köket med)

oj, lite hungrig är jag med..har ju inte ätit nån kvällsmat. får väl ta o kika i kylskåpet o se va som erbjuds.
Hoppas alla mår bra.
kramis






Kommentarer
Postat av: vera

ooh, true blood. roligt att du kan se det nu med :)

på måndag kommer sista avsnittet för säsong 2 :(

2009-09-09 @ 19:44:13
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag har tagit åt mig alla dina idéer och ska se vad jag kan göra med dom. :) De där snirkliga fina mönstrena du pratar om är helt underbara och såna skulle jag själv också vila ha, men än så länge har jag inte kommit på hur man gör dom. Ska se om jag kanske kan komma på nått när jag sitter och kladdar i helgen. :) Håll tummarna. :)

Det ska bli kul att få göra lite annorlunda och lära sig nytt. Jag hoppas jag kan uppnå några av dina önskemål. Nu ska jag försöka samla på mig lite inspiration till alla bilder. :)

Hoppas du har en trevlig kväll och sover gott i natt. Är lite avis på den där kladdkakan. ;)

Kram

2009-09-09 @ 21:38:03
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback