ta betalt för designer?


2010-04-11 @ 10:37:32
anonym: emelie du borde ta betalt om du itne redan gör de, du skulle käna massor, förstå hur mkt tid du lögger på det där kram

erika

Hmm..ja låg faktiskt senast i morse o funderade på om jag skulle börja ta lite betalt för mina designer efersom det är sån stor efterfrågan på dom nu o de tar lite mer tid då. Men frågan är om folk skulle vara intresserade av o betala och hur mkt jag skulle ta betalt i så fall.

Ett tag funderade jag på att kanske ta 50:- för en design o sen spara undan dom pengarna till elliott o kanske köpa nåt fint för dom..men jag vet inte


VAd tror ni? TIPS?






Kommentarer
Postat av: Tina

Tycker jag låter som en utmärkt idé!

Eftersom det tar tid att göra det är det väl inte mer än rätt att ta ut en liten ersättning. :)



2010-04-11 @ 10:44:39
Postat av: Carolina

Så mycket och fina designer som du gör så tycker jag verkligen att du ska ta lite betalt, och det var ju inte alls någon dum idée att spara pengarna till Elliott. :)

2010-04-11 @ 11:37:46
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Klart jag önskade/önskar er fint väder vännen! :) Hoppas det gick bra att grilla. Och hur har det gått med godiset?! Här har intaget blivit alldeles för stort denna helgen. Förstår inte vad det är med mig. Planerar att inte äta så mycket och det går super till en början, men på slutet slinker det alltid in en massa extra ändå. USCH. Att jag inte lär mig.

Vill ju fortsätta ner nu ju, de sista kilona. Men som jag äter så står jag still. Hoppas kunna skärpa mig lite mer nu när nästa valp kommer. ;) Då blir det ju inte så många lugna stunder. hihi

För det är i alla fall så jag funkar, äter när jag inte har något bättre för mig.



Ja, dom var verkligen superfina de där ljusstakarna. :) Det gjorde han bra.



Helgen har varit riktigt härlig hittills, men idag är det både tvättstuga och jobb. :/ Mindre roligt, men jag har i alla fall tid över till att koppla av också, och det är det som betyder mest. Jobbar så mycket just nu att jag tar vara på varenda ledig stund. :)

Hur är er helg? :)



Massor av kramar till en fin vän!

2010-04-11 @ 11:42:06
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carro o Elsa!

Tycker ja absolute du ska göra, 50kr är inget för all tid du lägger ner ju =)

2010-04-11 @ 11:50:47
URL: http://familjjelyckan.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Självklart ska du ta betalt för designerna du gör, det trodde jag du gjorde ;-) När jag beställer till min blogg brukar man hamna mellan 100. 200 kr så 100 kr tycker jag lugnt du kan ta .-)

Ha det gott kram Magdalena

2010-04-11 @ 21:40:13
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolal runt lite, de finns ju andra folk dem tar ju alla betalt. du sliter ju gratis, 50 betalar nog folk mer än gärna o då e d en riktigt dålig timlön för ditt fina arbete kram erika

2010-04-11 @ 21:46:31
Postat av: Therese

Tack för din kommentar =)Heeeeeeeej! Tack för den fina kommentaren! :D

KLART att du ska ta betalt gumman! Jag betalar gääääääääääääärna i efterhand!! O LÄTT att jag betalar dig 50 kr!! :D Tycker du att det är roligt att göra alla designerna så tycker jag att det är helt rätt att folk ska betala en liten peng om dem vill ha en sån. Plus att vackra lille Ellliott får del av dem intjänade pengarna...:D Tusen bamse kramar

2010-04-12 @ 12:45:17
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Pauline

Emelie, du är en så himla duktig tjej på det här och du är enormt snäll som hjälper oss alla!

Jag förstår precis om du vill ta en liten slant för ditt fina arbete, min åsikt är att inte över 70 kr, jag tror mer än så "skrämmer" iväg folk :)

Kram kram

2010-04-15 @ 20:33:14
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hade lätt kunnat betala 100kr för min fina design =)

2010-04-16 @ 15:29:39
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback