lördag.


2010-08-21 @ 13:55:41
Lördag idag- men de känns som de lika gärna kunde varit en södag. En riktigt tråkig dag me andra ord. Pissväder är de me..spöregnar titt som tätt o när man väl blir glad för att solen kikar fram, ja då kommer de där förbaskade regnet igen! pessimist- jag? skojar du eller ;P

Hade lite besök här hemma tidigt i förmiddags, sen åkte vi till återvinningen en sväng o stannade förbi elliotts farfar för o se va han hittade på. Vi fick dock åka hem ganska snart för elliott var så grinig- han bara grät o grät o inget var bra. Så vi åkte hem o testade o lägga honom. Försökte få honom o sova i en timma tror jag, men han bara låg därinne o babblade o gjorde massa hyss. Så han fick komma upp. Ingen nap idag med andra ord! gissar jag rätt så kommer buselusen va jätttrött ikväll!

Nu har vi nyss varit o släppt a på vättervallen, han har fotbollsmatch idag. Om en stund ska vi bege oss till Elliotts systermoster Ellen o fira hennes Jocke som fyllde år i torsdags..ska bli kul o hitta på nåt..vem vet, de kanske känns mer som en lördag då?

ikväll ska vi testa ett nytt recept; tacofyllda paprikor..återstår o se va de smakar =)

Vi kanske hörs nåt senare,

vill gärna ha fler namntips förresten tack =)

hoppas allt är bra..kramar






Kommentarer
Postat av: sabina

jag fick värkar de vt inte varför men han mådde jättebra...

2010-08-21 @ 14:13:48
URL: http://sabinamamma.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

Mm, hon var trött!! haha. HOppas du med får en trevlig kväll. Här fick vi ändrade planer så det blir en tur på annat håll nu. Karlar säger jag bara;) suck!

2010-08-21 @ 14:14:54
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback