"hur jag träffade din mamma"


2010-02-18 @ 09:58:33

http://wait41.files.wordpress.com/2009/05/how-i-met-your-mother-2.jpg

A och jag har verkligen blivit How I met your mother suckers. Älskar den serien. De har gått så långt så vi köpt säsong 1,2,3 på boxar..och det bästa av allt just nu är att vi nyss fick hem säsong 3 och inte hunnit se den ännu..så ni anar ju va vi kommer att kika på i helgen om de inte är nåt o ha på tvn förstås.


Haha, vet ni vad A ska göra på lördag? han ska åka upp till sthlm och gå på rammstein, visst låter de kul? not..han lyssnar ju inte ens på sådan musik annars, men det är klart..frågar en kompis så ställer man upp!

nu ska jag ta o passa på o fundera ute till designen jag ska göra- Elliott verkar ha somnat inne i sitt rum nu!

hörs senare!







Kommentarer
Postat av: Lena

Det är ju så bra =) Vi är med helt inne på How I met yor mother. Det är väl som det brukar vara på helgerna inte ett skit på tv:n. Så det kommer nog bli en hel del tittande för er.



Kram

2010-02-18 @ 10:59:02
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback