kikar in igen


2010-02-01 @ 15:32:44
Kikar nu in snabbt igen, har försökt svara på alla fina kommentarer nu, men tack vare de nya ändringarna här på blogg.se så har jag säkert glömt nån =/
Har hållt på att pula med jennys design idag nu..den är nu klar..hoppas hon ska tycka om den när hon väl ser den =)

klicka på bilden för att kika på den


nu ska jag slå in lite paket till elliotts kusin som fyller 2 år imorn. Ska ju dit på kalas ikväll-när de gäller inslagningen så säger jag bara bättre sent än aldrig, haha!

hoppas ni mår bra!

kramar






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; ja, jag åker till falun imorgon för träff på skolan=)

2010-02-01 @ 15:43:09
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för designen :) Den vart jätte fin :)

Tänkte bara, är inte så kunnig när det gäller alla koder & sånt där så hur ändrar jag texten som är under profilbilden? Där det står dintextdintext osv :P



Tack ännu en gång, du är en ängel :)

2010-02-01 @ 16:21:22
URL: http://iiennii.blogg.se/
Postat av: Therese

SUPER fin design :D

JAg skulle bara vilja undra lite stilla om man kanske kunde ha mörklila där det är grått på min design? Går det inte så går det inte,men jag tänkte att jag tycker att lila är en sån fin färg ;)Men tro inte att jag inte tycker om min blogg för jag tycker fortfarande att den e finast..ti hi..:DHoppas att allt e bra gumman..Puss o kram

2010-02-02 @ 15:28:35
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback