vet inte hurdant det är!


2010-02-09 @ 18:23:16
Ja, hurdant är det egentligen? klockan är snart halv sju o jag är redan trött. Känner att jag inte har nån större ork till att sitta o blogga o läsa runt i bloggar idag..vet inte va det är med mig! Känner mig bara allmänt bläää! Ska ta o ställa mig i duschen sen om en stund o sedan lägga mig i sängen o glo på tv tror jag bestämt.

Mitt bloggande för dagen tar nog slut här o nu, men oroa er inte..jag återkommer ju imorn igen- med nya o friska tag!

Godnatt,
kramar till er alla!







Kommentarer
Postat av: Lena

Det är väldigt tunn sula, så det känns verkligen att man går med dom. Men idag är det mycket bättre och det känns inget under foten.



Effektiv blev jag, men vad skönt det är att ha allt gjort. Nu är det bara städning och annat småplock som är kvar, men det får vänta till min lilla kille blir frisk. Han har fått feber nu och jag tror att det är efter sprutorna som han fick igår.



Kram och god natt...vila nu så du orkar med morgondagen.

2010-02-09 @ 19:04:25
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

Sv; tack=)



jadu... för det första vill jag ju att den ska sticka ut lite, på ett bra sätt ;D men jag gillar iallafall typsnitt som ser handskrivna ut och lite söta. Du kan ju pilla in en liten tecknad giraff nånstans lite diskret (jag vet inte varför, men giraffer och denver hänger liksom ihop ;D) när det gäller färg har jag jättesvårt att bestämma mig! min blogg har ju varit svart, röd, rosa, blå... Jag vet inte riktigt... men jag vill iallafall att bakgrunden till inläggen och sidomenyn ska vara vit (vill nog ha som du, men med rosa prickar emellan istället för blå...) åh, det är så svårt! Du får jättegärna fixa en snygg bloglovin-knapp också, för det har jag inte lyckats med :P

2010-02-09 @ 19:06:35
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: unique

längesen sist. allt bra? ny design ser jag. mycket fin måste jag säga

2010-02-09 @ 20:32:37
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Carolina

FÖRST OCH FRÄMST: TACK TACK TACK och åter TACK!! Du förstår nog inte hur mycket det där lilla paketet betyder för mig!!! Du är en otroligt fin människa Emelie och jag är riktigt tacksam för vår vänskap!! Jag blev verkligen överraskad! :)



Och tack så mycket för kommentaren. Jag blir verkligen aldrig nöjd med mina designer, eller jo, de första dagarna. haha.. Tror mina läsare blir mer och mer förvirrade varje gång dom tittar in. haha..

Ja, just det, de hade du ja! :) Ser mycket mysigare ut på något vis och så får texten mer plats i bloggen. Tycker just nu att det är rätt skönt att slippa menyspalten. :)

Ja, det är riktigt nära. haha.. Men det är ju inte lätt när man inte är härifrån. Berättar du om byar och städer kring där du bor har inte jag någon som helst aning om hur långt det är emellan! haha.. Och jag som ska börja på Eniro. haha.. Får nog lära mig både ett och annat kan jag tänka mig. ;)

Ja, precis. Man har ju alltid helgerna och det duger faktiskt det också. Förra sommaren var faktiskt första gången sedan högstadiet som jag verkligen hade semester, så det kunde varit värre. haha.. Är ju som sagt inte så van vid lång semster så jag vet knappt vad jag missar. ;) haha



Jag hoppas du har en riktigt mysig kväll utan bloggen och passar på att tacka ännu en gång. :)

Massor och åter massor av kramar

2010-02-09 @ 20:55:32
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback