dagen före stora patteklappardan´


2010-01-08 @ 06:55:22
Godmorgon på er alla.
Fredag idag- så himlans skönt de är! Ska bli härligt att förhoppningsvis ha a hemma lite på förmiddagarna nu. Han jobbade ju i onsdags när det var röd dag och i helgen ska han vara på "standby" på jobbet ifall de behöver honom där. Jag hoppas ju innerligt att de inte behöver honom där ego som jag är :P
Sedan strax innan 6 har vi varit vakna här i huset och idag fick elliott äta sin välling i sin sittpuff framför i drömmarnas trädgård..favvofigurerna där är iggle piggle, tomblibooerna, och upsy daisy såklart! Jag tror att anledningen till att han gillar programmet så mkt är för att de ser ut som stoora gosedjur. För tecknat är minsann inte lika intressant.

Ikväll blir de lite god mat; ska göra varm smörgåstårta med kyckling, purjolök, paprika, champinjoner. Det ska bli sååå mumma! O sen blir de som sagt ett försök till o se om lets dance är nåt o ha!
Idag funderar jag på om vi ska ge oss ut och åka lite pulka- har iofs inte kollat på termometern än- men är det över -13 så blir de nog inge..iaf inte om de blåser för mkt.
Nu har elliott hittat sina för stora skor som han fick av Josh. han springer runt med dom o pular och emellanåt sätter han sig ner på golvet o försöker ta på sig dom..utan tur.
Hoppas på att de kommer lite paket idag, fick mail om att jackan är skickad och att ett till sånt där vägghjärta är skickat..vore ju lite trevligt!

nää.nu är jag visst redan hungrig..bäst o äta lite!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback