"bäppe"


2010-06-21 @ 18:32:18
Vilken underbar dag vi haft =) De började med en promenad samt lite shopping på ica, sedan busade vi o stojade massa ute i trädgården innan de va läggdags för elliott. A kom hem redan efter 1 idag så när elliott vaknade efter sin nap så var A hemma. VI åt lite gryta alla 3, o sen begav vi oss ut på en cykeltur hela familjen. De va såå mysigt o roligt.Elliott gillar verkligen att åka på cykeln!

SEdan busade vi massor i trädgården igen, jag satt mest på en stol o kikade på medan elliott o a sparkade boll ;) Sen tog vi en till cykeltur o hamnade till slut hos min mamma en sväng.

Måste ju berätta nåt skoj som hände idag med, Har börjat ge elliott lite äpple till mellis istället för banan (som han typ jämt får) så när vi va ute i förmiddags så frågade jag elliott om han ville ha äpple, då sa han "bäppe" så ännu ett ord han har snappat upp nu =) det är sååå roligt o höra ju..hihi! sen har han gått runt o sagt det till o från under eftermiddagens gång, sötnosen <3

nu sitter jag o kikar lite på blocket- igen. Hoppas ju på att hitta de jag söker dagligen- men ingen tur än sålänge!

nähä, om man skulle ta någon kvällsmat kanske?

önskar er en trevlig kväll!
kramar






Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul!! Oscar säger Äppe :)

2010-06-21 @ 19:19:32
Postat av: Magdalena

Hej hopp :-) Läste ditt inlägg ang tvillingvagn, tänk på att det kan vara bra med delad sufflett då Elliot är så stor så han kanske vill sitta och titta när bebisen har uppfälld sufflett :-) Har du kollat in tecx babyproffsens babytravel har inte haft ngn själv men vet några som haft och de har varit nöjda .-) Ha det bra kram

2010-06-21 @ 20:20:56
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback