haha


2010-06-15 @ 11:20:09
klockan är kvart över elva o jag är redan jättehungrig o har varit det en stund. Hur fasen kommer de här sluta..30 kilo plus i december?

bäst o ge magen ett par knäckemackor eller nåt.

Elliott sover nu, förstod nästan att han va jättetrött så lade honom vid elva. Med tanke på att han vaknade innan 5 o vägrade somna om o att ha inte sov så länge igår på dagen så va han riktigt trött.

Jag borde egentligen dammsuga bilen nu när Elliott sover, men jag känner mig så trött. Har sovit dåligt inatt o sen vart man ju väckt lite tidigare i morse med. De där 30-40 minuterna gör sitt faktiskt. TRor ni A ser det som en godtagbar ursäkt? för jag kan ju iofs städa bilen i eftermiddag.

Nä som sagt, knäckebröd o sen ska jag göra pannkakssmeten till ugnspannkakan vi ska äta när A kommit hem vid halv 2 sen =)

önskar er en trevlig dag,

kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback