Gud vilken trevlig överraskning =)


2010-11-18 @ 13:12:04
När jag loggade in här nyss fick jag se att agnes hade skrivit en liten kommentar där hon frågade om jag läst min mail. Var tvungen o gå in o kika på mailen direkt och fick se att jag hade missat ett mail från henne...

Vet ni vad de stod i mailet?

Att jag hade vunnit en Belly Bandit =)
Fattar ni hur glad jag blev eller?? Shit, tänk o vinna en sådan grej- har spanat in såna ett tag o funderat på o skaffa en sen när bebis kommit..men de kostar ju ändå en del. O nu behöver ja inte tänka på de.. tack så jättemkt agnes och my little star =)


"Produkten är designad för att hjälpa till att stödja magen och midjepartiet efter en förlossning och ge en snabbare återhämtning av figuren. Belly Bandit fungerar också som ett stöd under amning.
Kan användas från dagen efter förlossning och rek. tid för användning är 6-8 veckor från det att bebisen fötts men kan användas längre vid behov. Även efter kejsarsnitt hjälper Belly Bandit kroppen att återhämta sig snabbare och ge ett skönt stöd."






Kommentarer
Postat av: Carolina

En sån där skulle jag nog också behöva sen när jag gjort mitt snitt!

2010-11-18 @ 14:12:26
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback