Liten blir bara större o större.


2010-10-11 @ 19:10:02
Nu ikväll inleddes nästa steg till o bli en "stor kille" för Elliotts del. Inatt ska han få sova i sin nya "juniorsäng" för första gången. Ska bli riktigt spännande o se hur de kommer att gå! Tack vare att han inte hade sovit nåt mitt på dagen idag på dagis så var han ändå ganska trött vid läggdags, så jag behövde inte ligga bredvid honom i sängen alls många minuter innan han somnade..tröttfisen <3
Ska bli spännande just me o se om han ropar på en om han vaknar, eller om han kommer in till oss av sig självt eller om han vaknar o är tvärledsen o vägrar o somna om för han vaknade i en annan säng..eller om han kanske springer runt o leker mitt i natten...

Jag hoppas att de ska gå super iaf =)






Kommentarer
Postat av: Ruby, Milo och Magen

åh, ja måste fråga:) vilken juniorsäng har ni köpt? Vi vvet inte riktigt vad vi ska införskaffa till Milo än men känns som att vi måste börja vänja honom vid den snart innan bebis nr 2 kommer:)

2010-10-11 @ 19:21:31
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Johanna med tyra och otto

det kommer gå bra, när vi bytte säng på tyra klagade hon inte alls, hon sov där direkt:)



haha ja dom är ju int direkt stilla i magen inte;)



härligt att vara hemma, tänkte på en sak, är du inte hemma rätt länge innan, jag var bara hemma 6 veckor med hp med tyra innan bf.



Jo det är bättre men febern och hostan vägrar ge med sig, har varit sjuk sen i tisdags natt nu, trist hoppas att febern är borta i morgon.



du jag tänkte på det, skulle du kunna tänka dig att göra en ny design till mig med en liten gåva som tack kanske?



kram

2010-10-11 @ 19:56:42
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback