kvällsmys <3


2010-09-17 @ 19:13:19
Ligger nu i soffan o sträcker ut mig lite grann. Har precis ätit mat; blev lövbiff med kroketter och rödvinssås idag, va inte alls dumt =)

Fotograferingen på dagis hade gått bra idag, elliott hade väl iofs rest sig upp några gånger och några barn hade varit ledsna osv men foto hade de blivit iaf. Sitter o smålängtar lite grann efter att kika på edward och jacob men ska nog spara filmen tills imorn istället tror jag ;)

Känner jag mig själv rätt så kommer de bli att man somnar tidigt ikväll..

hoppas alla får en mysig fredagskväll.
kramar






Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Gud, så gulligt med dagisfoto!! :)



Jag tycker att man ska ge sitt barn tillgång till alla färger och inte bara vissa. Oscar passar t ex jättebra i rosa! (och gul, grön, röd, orange, blå mm)

2010-09-17 @ 21:18:10
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mmmums, lät ju jättegott! Blev lite småhungrig...

2010-09-19 @ 12:22:17
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback