mammablogg galan 2011?


2011-04-03 @ 22:00:39
Var ju igång för ett tag sen o frågade Er mammabloggare om ni kommer att gå på mammablogg galan.
Så nu några månader senare så passar jag på att fråga igen.. ;)

Ska du gå på mammablogg galan?

Sista anmälningsdagen är visst den 7:e april, och jag är grymt sugen på att gå fortfarande. Men sen känns de som att man gärna skulle vilja slå följe med nån annan i så fall. För hur ska en vilsen mamma från lilla bynn kunna hitta uppe i storstan?haha! O sen är de ju de där med pengar aspekten- nu när man har småbarn så prioriterar man ju mkt annorlunda. Man köper ju mkt hellre grejer till barnen än o unna sig själv.

Tänk dock va skönt de vore att få åka iväg en helg sådär o bara rå om sig själv. A kommer vara på resande fot ganska mkt i maj månad inom hans arbete- så skulle ju verkligen behöva detta. Men jag tror inte att han vill sponsra!

Har varit me o tävlat om en biljett- men verkar inte ha turen med mig inte ;)









Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag ska gå :-)

2011-04-04 @ 08:18:58
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Åå skulle vilja gå! Vilka datum är galan? =)

2011-04-04 @ 08:47:04
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback