Hoa pappe


2011-01-13 @ 20:42:25
häromdagen stod Elliott hos sin mormor o pekade o sa hoa pappe, igår stod han här hemma o pekade på skåpet och sa Hoa pappe..igår förstod jag äntligen vad han menade. I det skåpet hade vi Elliotts kritor- han stod ju o sa måla papper...fast enligt honom så heter måla hoa.

en annan rolig o mysig sak som hände i morse va att Elliott ville hjälpa till att mata leila med flaskan, och sen när jag höll uppe henne så hon skulle rapa o klappade henne på rumpan- då klappade han oxå henne på rumpan lite lätt..sötungen <3

I förrgår när A var borta så gick han runt o ville att jag skulle göra massa saker för honom, o de va alltid när Leila fick mat. Till slut blev han så otålig så han kom till mig och sa " pappa hippa" följt av vad han ville. Bland annat så ville han ha sockar, då sade han "Pappa hippa socka"- Pappa hjälpa sockar. Då fick jag förklara för honom att pappa inte va hemma och inte kom hem förrän på kvällen den dagen.

Shit va mkt ord och små meningar de kommer från honom nu. STORKILLEN JU!!







Kommentarer
Postat av: eva

minifom kan förvaras i rumstemperatur i en månad...

det står på att man ska ge 10 droppar..men vi gav ca 25 droppar innan varje måltid..man får prova sig fram lite grann..

och så tar det ett par dagar innan de ger effekt..

hoppas det funkar för er !

2011-01-13 @ 20:51:12
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Tack för din omtanke. Dom är på väg hem nu med penecillin mot förmodad halsfluss. Halsprovet visade inget, men läkaren trodde ändå att det kunde vara så. Skönt att hon blivit ordentligt undersökt :)



Kram

2011-01-14 @ 09:34:17
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback