Lite måste man väl få störa sig eller?


2011-06-08 @ 13:15:37
Jag förstår om elliott hade problem med att somna igårkväll och jag förstår om Leila inte kunde komma till ro o sova i mer än en halvtimma nyss.

tänk om folk kunde visa iaf en liten liten gnutta hänsyn till att det finn småbarn i huset- men icke! Nä, de ska spelas jättehög musik, och hårdrock som låter ännu högre dessutom. När jag stod o försökte söva Leila förut så såg grannen att jag stod o drog vagnen fram och tillbaka men brydde sig inte ett skit.

Det är inte de att de spelas musik- utan de är ju mer en fråga om hur mkt man ökar volymknappen!! De hade varit förståeligt om de hade haft fest- men det har de ju inte!

sen uppskattade väl kanske varken min lilla familj eller våra gäster i söndagskväll att vi 2-3 gånger såg grannen stå o kissa i trädgåren när det inte ens är 10 meter in till huset. Skoj för barnen o gästerna o se då:(

såå, nu har jag avreagerat mig för denna gång!!






Kommentarer
Postat av: Carolina

Usch vad störigt det låter med den där grannen. Förstår precis vad du menar. Är glad att vi än så länge inte har några problem med våra grannar. Vet bara en gång jag stört mig och det var när dom höll till precis vid tomtgränsen hur mycket som helst en dag så att hundarna skällde och hade sig på dom. Till saken hör att dom har en ENORM trädgård och har inget annat än gräs närmast oss. Visst ska dom få använda hela sin trädgård men när dom märker att hundarna stör sig på det jättemycket just då så hade jag i deras ställe i alla fall hållt mig en bit bort. För där stod dom och bannade våra hundar dessutom. Då blir man lite sne.



Måste be om ursäkt att jag är så dålig på att svara på kommentarer. Jag är lika glad varje gång jag får en kommentar från dig men då blir jag liksom aldrig färdig att svara. :(



Svar: Nä, jag ska inte med på bloggkryssningen. Hade Wilda varit äldre så hade jag varit intresserad men jag är verkligen inte redo att lämna henne så länge än. ;)



Eftersom jag skriver så sent så sover du säkert redan så då passar jag på att önska dig en trevlig torsdag! :)

Kramar

2011-06-08 @ 22:39:55
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback