En längtan o ett begär


2011-11-09 @ 20:24:29

http://www.sf.se/sfmedia/external/mediafiles/bilder/filmer/77002180/77002180_105_150.jpg

 

ooj vad jag längtar tills twilight- breaking dawn part 1 har premiär den 16:e november. Vill så himlans gärna gå. Har längtat ända sedan jag såg new moon ju... o nu kommer äntligen fortsättningen :)

 

Frågan är bara vem man ska hitta o gå med- för ingen i min närhet verkar vara speciellt sugen på att gå o förstår inte alls hur man kan gilla att följa kärlekshistorien om Bella och Edward.

 

Är ni twilight fantaster? kommer ni se filmen på bio?







Kommentarer
Postat av: Lena - mamma till Ian

Är inte någon fantast av filmerna, men jag har sett dom och vill gärna se dom sista med. Men det kommer nog bli att jag ser dom hemma för jag har ingen att gå med dom på bio.

Hoppas du hittar någon som vill se den med dig.



Kram

2011-11-09 @ 21:47:44
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är stor twilightfantast! Sett filmerna och läst böckerna flera gånger om. Min bästa kompis var väldigt skeptisk men jag lyckades övertala henne att börja läsa första boken. Sen var hon fast! :) den 15.e kl 15.30 sätter vi oss i biosalongen och då börjar ett maraton! Alla fyra filmerna på rad!! Ska bli så kul, kan bara föreställa mig stämningen som byggs upp inför premiären som dom slår igång vid midnatt! :) Hoppas du kommer iväg på filmen! :) ha det gott!

2011-11-10 @ 10:25:59
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback